(Jatketaan aihetta tutkimalla Hiukset-kirjan lukua 2 Parturi-kampaajan työnkuva (s. 11- 26).)
1. Asiakas muodostaa alkumielikuvan liikkeestä varatessaan aikaa tai jo harkitessaan varaavaansa aikaa. Mitkä kaikki asiat vaikuttavat tämän alkumielikuvan syntymiseen? Mikä on mielestäsi alkumielikuvan merkitys parturi-kampaamon kannalta?
2. Työmme tuote (palvelu, esim. hiustenleikkaus, värjäys, hoitokäsittely) voidaan jakaa kolmeen vaiheeseen
* työn suunnittelu
* toteutus
* markkinointi ja arviointi
Työn suunnitteluvaiheessa tulisi syntyä asiakkaan kanssa yhteinen tavoitekuva työn lopputuloksesta. Millaista tietoa ja ymmärrystä parturi-kampaaja kirjan mukaan tarvitsee selviytyäkseen suunnitteluvaiheesta?
Millaisia apuvälineitä voi käyttää työn suunnitteluvaiheessa?
3. Mitä mielestäsi tulee ottaa huomioon parturi-kampaajan ja asiakkaan välisssä vuorovaikutuksessa, jotta he voivat ymmärtää toisiaan palvelutilanteissa?
Blogiin kirjaan ja teen omia koulutehtäviäni ja muistiinpanoja. Tervetuloa seuraamaan ja oppimaan kanssani! Instagram: muntukka
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Elumen
http://www.shopbeautysupplies.com/goldwell/goldwell-elumen.html 1. Mitä on Elumen ja miten suosittelisit sitä asiakkaalle? -Yhtä kes...
-
Hapete, esikäsittelymenetelmät ja vaalentaminen, työvälineet ja työtavat vaalennettaessa Julia Halonen: Hiusvär...
-
Four reasons Optima Tätä värisarjaa voi käyttää kaikkiin väritöihin. Sävyt ovat selkeitä ja helppo sekoittaa keskenään, mutta toimii hyvin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti