sunnuntai 18. marraskuuta 2018

Asiakaspalvelun vaiheet-tehtävä, osa 2

(Jatketaan aihetta tutkimalla Hiukset-kirjan lukua 2 Parturi-kampaajan työnkuva (s. 11- 26).)



1. Asiakas muodostaa alkumielikuvan liikkeestä varatessaan aikaa tai jo harkitessaan varaavaansa aikaa. Mitkä kaikki asiat vaikuttavat tämän alkumielikuvan syntymiseen? Mikä on mielestäsi alkumielikuvan merkitys parturi-kampaamon kannalta?

2. Työmme tuote (palvelu, esim. hiustenleikkaus, värjäys, hoitokäsittely) voidaan jakaa kolmeen vaiheeseen
* työn suunnittelu
* toteutus
* markkinointi ja arviointi

Työn suunnitteluvaiheessa tulisi syntyä asiakkaan kanssa yhteinen tavoitekuva työn lopputuloksesta. Millaista tietoa ja ymmärrystä parturi-kampaaja kirjan mukaan tarvitsee selviytyäkseen suunnitteluvaiheesta?

Millaisia apuvälineitä voi käyttää työn suunnitteluvaiheessa?

3. Mitä mielestäsi tulee ottaa huomioon parturi-kampaajan ja asiakkaan välisssä vuorovaikutuksessa, jotta he voivat ymmärtää toisiaan palvelutilanteissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elumen

http://www.shopbeautysupplies.com/goldwell/goldwell-elumen.html 1. Mitä on Elumen ja miten suosittelisit sitä asiakkaalle?  -Yhtä kes...