sunnuntai 18. marraskuuta 2018

Asiakaspalvelutehtävä VOL. 3

(Jatketaan aihetta tutkimalla Hiukset-kirjan lukua 2 Parturi-kampaajan työnkuva (s. 11- 26).)

4. Kokemuksesi parturi-kampaajan työn laadusta perustuu asiakkaana olemiseen. Pohdi omia kokemuksiasi asiakkaana ja ota pääotsikoiksi aikaisemmassa tehtävässä olleet palvelun arviointikriteerit:
* pätevyys
* asenne
* saavutettavuus
* turvallisuus


Palauta mieleesi nämä kriteerit ja merkitse jokaisen otsikon alle myönteisiä kokemuksia plussalla ja kielteisiä kokemuksia miinuksella.


5. Tutustu hinnoitteluumme koulun asiakaspalvelusalongissa linkissä https://www.gradia.fi/sites/default/files/media/files/Gradia%20hiushinnasto.pdf


Vertaa hintoja 2 - 3 Jyväskylän alueen kampaamoon. Mitä huomioita teit hinnoissa ja palveluissa opiskelijakampaamon ja "tavallisen" kampaamon välillä?


6. Mitä tarkoitetaan palvelupaketeilla? Esitä pari esimerkkiä tällaisista.


7. Mitä tarkoitetaan tuotteen tai palvelun virhevastuulla? Millaisia erilaisia vaihtoehtoja on toimintatapoihin tällaisissa virhevastuutilanteissa? Onko sinulle sattunut joskus tällaisia tilanteita kampaamokäyntiesi yhteydessä? Miten ne hoidettiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elumen

http://www.shopbeautysupplies.com/goldwell/goldwell-elumen.html 1. Mitä on Elumen ja miten suosittelisit sitä asiakkaalle?  -Yhtä kes...