(Jatketaan aihetta tutkimalla Hiukset-kirjan lukua 2 Parturi-kampaajan työnkuva (s. 11- 26).)
4. Kokemuksesi parturi-kampaajan työn laadusta perustuu asiakkaana olemiseen. Pohdi omia kokemuksiasi asiakkaana ja ota pääotsikoiksi aikaisemmassa tehtävässä olleet palvelun arviointikriteerit:
* pätevyys
* asenne
* saavutettavuus
* turvallisuus
Palauta mieleesi nämä kriteerit ja merkitse jokaisen otsikon alle myönteisiä kokemuksia plussalla ja kielteisiä kokemuksia miinuksella.
5. Tutustu hinnoitteluumme koulun asiakaspalvelusalongissa linkissä https://www.gradia.fi/sites/default/files/media/files/Gradia%20hiushinnasto.pdf
Vertaa hintoja 2 - 3 Jyväskylän alueen kampaamoon. Mitä huomioita teit hinnoissa ja palveluissa opiskelijakampaamon ja "tavallisen" kampaamon välillä?
6. Mitä tarkoitetaan palvelupaketeilla? Esitä pari esimerkkiä tällaisista.
7. Mitä tarkoitetaan tuotteen tai palvelun virhevastuulla? Millaisia erilaisia vaihtoehtoja on toimintatapoihin tällaisissa virhevastuutilanteissa? Onko sinulle sattunut joskus tällaisia tilanteita kampaamokäyntiesi yhteydessä? Miten ne hoidettiin?
Blogiin kirjaan ja teen omia koulutehtäviäni ja muistiinpanoja. Tervetuloa seuraamaan ja oppimaan kanssani! Instagram: muntukka
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Elumen
http://www.shopbeautysupplies.com/goldwell/goldwell-elumen.html 1. Mitä on Elumen ja miten suosittelisit sitä asiakkaalle? -Yhtä kes...
-
Hapete, esikäsittelymenetelmät ja vaalentaminen, työvälineet ja työtavat vaalennettaessa Julia Halonen: Hiusvär...
-
Four reasons Optima Tätä värisarjaa voi käyttää kaikkiin väritöihin. Sävyt ovat selkeitä ja helppo sekoittaa keskenään, mutta toimii hyvin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti